Alle Vacatures
DIRECT SOLLICITEREN
Medewerker servicedesk
Employment type
Vast Contract
Locatie
Hilversum
(Noord-Holland)
Geplaatst op
25/10/2024
Salary
tussen €2.204,- en €3.988,-
Uren
36 uur per week
Functieomschrijving
Vacature: Medewerker Servicedesk (m/v/x)
Datum: 23 oktober 2024Functieomschrijving
Zorg jij ervoor dat al onze collega’s probleemloos hun IT-applicaties kunnen gebruiken? En houd jij daarmee hun productiviteit in onze mobiele werkplekvoorzieningen op peil? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!Dit ga je bij ons doen
Als medewerker servicedesk sta jij graag paraat om onze collega’s een uitstekende service te bieden. Zo zorg je voor de standaard werkplekvoorzieningen en adviseer je over onze IT-producten en -diensten. Zodra er storingen optreden, ben jij snel ter plaatse om deze in de eerste of tweede lijn op te lossen. Je houdt gebruikers goed op de hoogte van de aard en impact van storingen middels een ticketsysteem. Tevens houd je je bezig met change-, continuity- en problemmanagement, om proactief onze diensten en dienstverlening te verbeteren. Alle activiteiten houd je natuurlijk digitaal goed bij. Tot slot ben je als medewerker servicedesk een echte ambassadeur van ons ICT-team. Jij bent een voorbeeld voor anderen op het gebied van servicegerichtheid, het bedenken van slimme productiviteitstips en het effectief en veilig inzetten van onze IT-middelen.Hier herken je jezelf in
- Je hebt in ieder geval mbo 4+ werk- en denkniveau;
- Op jouw cv staat werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Klant- en servicegerichtheid staan hoog bij je in het vaandel;
- Je zelflerend vermogen is groot, waardoor je snel nieuwe methodieken en technieken je eigen kan maken;
- Je bent communicatief zeer vaardig en weet op alle niveaus te communiceren;
- Je bent secuur in het uitvoeren van je werkzaamheden;
- Stressbestendigheid ontbreekt uiteraard niet bij jou.
- Het beheren en uitrollen van Apple-devices;
- O365-omgevingen met onder meer SharePoint en Teams;
- Het beheren en uitrollen van Windows 10 en hoger;
- De principes van Linux, Microsoft Certified Professional op server/desktop/applications;
- Jira.
Het Servicedesk-team
Het Servicedesk-team bestaat uit 6 medewerkers en beheert honderden applicaties op ruim 700 mobiele werkplekken binnen de NPO-organisatie. We geven advies, leveren de dienstverlening en herstellen of vernieuwen waar nodig. De technische complexiteit daagt ons iedere dag uit onze expertise optimaal in te zetten. De Servicedesk is verantwoordelijk voor onder andere:- Werkplekstabiliteit en -beschikbaarheid;
- Applicatierationalisatie en -virtualisatie;
- Werkplekoptimalisatie;
- Data security.
Arbeidsvoorwaarden
- Bij de NPO hanteren wij een 36-urige werkweek met flexibele werktijden waarbij wij hybride werken;
- Je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;
- Je krijgt 200 vakantie-uren op basis van een 36-urige werkweek;
- Wij hebben een NPO Academy om jezelf verder te ontwikkelen.