Customer Experience Specialist
Employment type
Vast Contract
Locatie
's-Hertogenbosch
(Noord-Brabant)
Geplaatst op
15/05/2024
Salary
€ 2800 – € 6500
Uren
Full time
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar eenCustomer Experience Specialist
Als Customer Experience Specialist gebruik je je kennis uit de psychologie, onderzoek vaardigheden en maak je de vertaling naar de business om impact te maken bij het optimaliseren en ontwikkelen van producten, customer journeys en strategieën. Daarbij werk je actief aan de transformatie van de organisaties waarvoor je werkt.Een baan als CX Specialist bij Digital Power
Je helpt klanten hun klanten en hun gedrag te begrijpen. Daarnaast draag je bij aan een duurzame verandering bij onze klanten door het opzetten van processen, het geven van trainingen en het organiseren van sessies om metrics te definiëren en af te stemmen. Kwantitatieve gegevens zijn je niet vreemd, maar je voelt je ook comfortabel bij het uitvoeren van kwalitatief onderzoek. Als Customer Experience Specialist help je klanten echt klantgericht te worden. Je bent een drijvende kracht achter datagedreven besluitvorming. Het stellen van de juiste vragen en het selecteren van geschikte methoden binnen de specifieke context van de klant behoren tot de belangrijkste elementen van je werk. Zodra je specifieke methoden hebt toegepast, beantwoord je de onderzoeksvragen en zet je de verkregen inzichten om in actie. Je werkt in verschillende multidisciplinaire teams samen met collega's van Digital Power en/of klantenteams. Telkens als jouw stakeholders zich afvragen wat hun klant echt denkt en voelt, weten ze dat ze bij jou terecht kunnen voor hulp en advies. Je deelt je kennis graag met je collega's en ons netwerk. Dit doe je op je eigen manier, bijvoorbeeld door trainingen te geven of junior collega's te coachen. Naast je opdrachten maak je deel uit van onze interne community. Samen leren we van elkaar en helpen we elkaar om nog beter te worden! Als je je vast voelt zitten of een vraag hebt, staat ons hele team voor je klaar.Over jou
Op dit moment nemen wij Nederlandse en EU/EEA inwoners aan. We willen een sponsor worden voor niet-EU inwoners, echter kunnen we nog geen beloftes doen. Je moet ook in Nederland wonen tijdens het werken bij Digital Power. Passie voor data- Het begrijpen en optimaliseren van producten, customer journeys en organisaties geeft je energie.
- Je bent vertrouwd met verschillende kwantitatieve en kwalitatieve onderzoeksmethoden.
- Je hebt een onderzoeksmentaliteit; je gaat een stap verder om de juiste vragen te stellen en te beantwoorden.
- Je bent in staat de juiste onderzoeksmethode te bepalen om antwoorden te vinden op de vragen binnen de specifieke context.
- Je begrijpt, vertaalt en visualiseert gemakkelijk abstracte concepten.
- Je bent in staat inzichten uit gedragsanalyses en onderzoek te vertalen naar actie.
- Je kunt nuttige en bruikbare metrics creëren voor producten, trajecten en organisaties.
- Je hebt 2 - 4 jaar ervaring als Customer Experience Specialist.
- Bekend met en/of bereid om te leren:
- Gedragsanalyse tools (bv. Google Analytics, Adobe Analytics, Amplitude Analytics, ...).
- User experience tools (bijv. Hotjar, MouseFlow, ...).
- Digitale onderzoek tools (bv. Optimalworkshop, UsabilityHub, Maze, ...).
- AB-tests/experimenteertools (bijv. AB Tasty, Convert, VWO, Optimizely, ...).
- Web technologie (HTML/CSS/Javascript) om je eigen testen/experimenten op te zetten.
- Bij voorkeur een afgeronde hbo- of wo-opleiding in Human Technology. Interaction, Toegepaste Cognitieve Psychologie, Human Computer Interaction of vergelijkbaar.
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.
- Je hecht waarde aan het delen van kennis.
- Je vindt een goede sfeer op je werk nét zo belangrijk als je vak.
- Je krijgt goede energie van onze “werken bij” pagina.